Општи услови

Почеток » Општи услови

ЗА КОРИСТЕЊЕ НА ИНТЕРНЕТ ПЛАТФОРМАТА Gifto.mk

Внимателно прочитајте ги овие Општи услови за користење на интернет-страницата Gifto.mk, тие се задолжителни за сите корисници. Во случај да не се согласувате со нив, немате право да ја посетувате или користите интернет-страницата. Ако имате прашања или коментари, можете да нè контактирате на [email protected].

І. Општи определби

  1. “Gifto.mk” е интернет-страница која е специјализирана онлајн-платформа на која се објавуваат и промовираат понуди за услуги/стоки обезбедени од трети лица-изведувачи („Изведувачи“), достапни на интернет адресата: https://gifto.mk/ („Платформа“). Сопственик и администратор на платформата е ГИФТО 2023 ДООЕЛ Скопjе – македонска компанија регистрирана во Трговскиот регистар со ЕМБС: 7689063 ЕДБ: 35020230030929, со седиште и правна адреса: Скопjе, Улица Загребска, бр. 7А-8 (во натамошниот текст „Администратор“). Детали за кореспонденција: 1000 Скопjе, улица Загребска, бр. 7А-8, е-пошта: [email protected].
  2. Овие Општи Услови („Општи услови“) сочинуваат договор помеѓу Администраторот и секој интернет-корисник („Корисник“) кој ја користи платформата со отворање (вчитување) во интернет прелистувач или преку мобилна апликација. Секое активно дејство на Корисникот или зачувување на пасивното однесување по вчитувањето на страницата gifto.mk во прелистувачот, како и со појавата, развојот и прекинувањето на кој било правен однос што произлегува како резултат на употребата на платформата, претставува електронскo изјавување од страна на Корисникот, дека е запознаен со Општите услови и се согласува да ги почитува, како и со сите други одредби и услови кои регулираат посебни правни односи условени со користењето на Платформата.
  3. Во случај Корисникот да не се согласува со Општите услови на платформата, тој не смее да ја посетува, да ја користи или да биде странка во правните односи условени со неа.
  4. Со користење на Платформата, секој Корисник изјавува дека има најмалку 18 години и дека има право, овластување и капацитет да влезе и да биде обврзан со Општите и посебните услови на платформата. Администраторот не е одговорен за какви било околности или настани што се појавуваат во случај кога Корисникот дал лажни или погрешни информации.
  5. Општите услови ги регулираат условите под кои Корисниците ја користат Платформата, купуваат за себе или за трети лица ваучери издадени од администраторот и/или ги користат овие ваучери при склучување Договор за купување од далечина за купување на услуги/стоки промовирани на Платформата, а обезбедени од Изведувачите.
  6. Изведувачите на услугите/стоките понудени на Платформата се трети лица, со кои Администраторот има склучено договор, според кој понудите за услугите/ стоките обезбедени од Изведувачот се објавуваат на Платформата, можно е да се склучат Договори за купување од далечина помеѓу Изведувачите и корисниците на наведените услуги/стоки/, како Изведувачи, ја презеле обврската да прифатат плаќање според овие договори преку ваучери издадени од Администраторот („Ваучери“).
  7. Договорните страни согласно со овие Општи одредби и услови се Администраторот и Корисниците. Општите услови не го регулираат односот помеѓу Корисниците и Изведувачот што ги обезбедува услугите/стоките за кои се објавени понудите на Платформата. Општите услови не го регулираат односот помеѓу Администраторот и Изведувачите за чии услуги/стоки се објавени понудите на Платформата.
  8. Договорот за продажба од далечина помеѓу Изведувачот на услугата/стоката и Корисникот, кој е склучен преку Платформата, се разликува од овие Општи услови. Со прифаќање на Општите одредби и услови, Корисникот се согласува со содржината на Договорот за продажба од далечина. По извршеното предвидено е-авансно плаќање преку однапред купен ваучер и барање за резервација на одредена услуга/стока преку Платформата, Корисникот стапува во договорен однос со Изведувачот, според одредбите и условите на овие Општи одредби и услови, опишани подолу.

ІІ. Објаснување на некои поими

Корисниците изјавуваат дека се запознаени и се согласуваат со дефинициите на следните термини:

Интернет-сајт е збир на Интернет-страници, со заеднички наслов Интернет-страница што се вчитува во вашиот прелистувач, кога ја пишувате електронската адреса gifto.mk;

Корисник/клиент на интернет-страница или сајтот е секое лице (потенцијален купувач на понудените понуди) кое ја внело е-адресата или стигнало до интернет страницата или Платформата преку пренасочување од друга интернет-страница и се согласува, доколку е заинтересирано, да изврши купување на стоки и/или електронски услуги; Корисник е и секое лице на кое му се пренесени правата од купените ваучери.

Интерфејс – комбинација на графички објекти поврзани со програмски код, преку кој Корисникот комуницира со Интернет на начин достапен за него.

Платформа – збир на концептуални, програмски и графички решенија, кои сочинуваат целосен производ, обезбедувајќи пристапна околина за Корисникот за можностите на интернет просторот.

Пребарувач – компјутерска програма која обезбедува можност за пренос, обработка и визуелизација на податоци со користење на различни видови протоколи за пренос на податоци.

Електронска врска е врска означена на одредена интернет-страница која овозможува автоматско упатување до друга интернет страница, информативен ресурс или објект преку стандардизирани протоколи.

Злонамерните дејствија се дејствија или неактивности кои ја нарушуваат етиката на Интернетот или предизвикуваат штета на лица поврзани на Интернет или поврзани мрежи, испраќање несакани соопштенија (несакани комерцијални пораки, СПАМ), добивање пристап до ресурси со туѓи права и лозинки, користење на недостатоци во системите за лична корист или добивање информации (HACK), вршење дејствија што може да се квалификуваат како индустриска шпионажа или саботажа, оштетување или уништување на системи или низи со информации (CRACK), испраќање „тројански коњи“ или предизвикување на инсталација на вируси или системи за далечинско управување, нарушување нормална работа за други интернет корисници и поврзани мрежи, вршење на какви било дејствија што може да се квалификуваат како кривично дело или административен прекршок според македонското законодавство или други применливи закони.

Информациски систем /Системот е секој поединечен уред или збир на меѓусебно поврзани или слични уреди, кои при извршувањето на одредена програма обезбедуваат автоматска обработка на податоци.

Интернет страницата во смисла на овие Општи одредби и услови значи составен и посебен дел од веб-локација.

IP адреса („IP адреса“) е единствен идентификациски број што го поврзува компјутерот, интернет страницата или корисничкиот ресурс на тој начин што овозможува негова локализација во глобалната Интернет мрежа.

Случаен настан е непредвидена околност во моментот на склучување на договорот, што објективно го оневозможува за давање на услуги.

Веб-страница („веб-страница“) е одредено место во глобалната Интернет мрежа, достапно преку нејзината унифицирана адреса (URL) под HTTP, HTTPS или друг стандардизиран протокол, и која содржи датотеки, програми, текст, звук, слики или други материјали и ресурси.

Ваучер – виртуелен документ или хартиен документ со единствен број, издаден од Администраторот на Клиентите/Корисниците, како потврда дека под условите од глава 2 од Законот за заштита на потрошувачите, тие имаат склучено Договор за купување од далечина за продажба на ваучер, кој може да се користи за купување на услуги/стоки обезбедени од Изведувачи – соизведувачи на Администраторот, по цена објавена на Платформата, како и дека според условите на склучениот договор, тие ја платиле целата цена на ваучерот. Ваучерот не е платежно средство, не може да се користи како такво средство и не може да се замени за неговиот паричен еквивалент.

Визуелната презентација на услугите/стоките (фотографски материјал) на Платформата го прикажува само видот на активност понудена од Давателот на услуги и не ја претставува вистинската изведба на услугата. Може да има несогласувања помеѓу спроведувањето на услугата, локацијата на понудата, видот на опремата и друго за кои Администраторот не сноси одговорност.

Описот на услугите/стоките во Платформата вклучува информации за услугата/стоката обезбедена од релевантниот Давател на услугата. Може да има несовпаѓања помеѓу описот на услугата и нејзината имплементација, во зависност од непредвидени околности, неповолни временски услови или сл. за кои Администраторот не сноси одговорност.

Колачињата се мали информативни датотеки што се зачувуваат во интернет прелистувачот на Корисникот (податоци за јазикот што се користи, време на поврзување, посетени интернет-страници) или хард диск при посета на Платформата.

„Договор за купување од далечина“ е договор во смисла на глава 2 од Законот за заштита на потрошувачите (ЗЗП), склучен помеѓу Корисникот и Изведувачот преку Платформата за купување на одредена услуга/стока што се промовира на Платформата.

„Активно дејство“ е кликнување/притискање/одбирање на електронска врска или рекламен банер што го носи Корисникот до интернет- страницата Gifto.mk.

„Да се задржи пасивното однесување“ значи да не ја напушти страницата gifto.mk откако таа ќе се вчита во прелистувачот на Корисникот.

„Купувач на ваучер“ – физичко или правно лице кое купило ваучер преку Платформата.

„Корисник“ – секое физичко лице кое ја користи Платформата со прегледување на понудите за услуги/стоки објавени на неа, купува ваучер или користи ваучер при склучување на Договорот за купување од далечина.

„Носител на ваучер“ – физичко/правно лице кое поседува Ваучер издаден преку Сајтот и/или има идентификациски број на таков Ваучер, без разлика дали ова физичко/правно лице е Купувач на ваучерот.

„Корисник на ваучер“ – лице кое го користи ваучерот купен од Сајтот за да резервира услуги понудени од трети страни – Изведувачи.

Примател на ваучерот – лице чие име е напишано на ваучерот и/или кое го добило ваучерот на подарок.

ІІІ. Предмет на договорот и обврските на страните

  1. Администраторот им дава можност на Корисниците на Платформата да склучат Договор за купување од далечина во смисла на глава 2 и понатаму од Законот за заштита на потрошувачите, за купување на услуги/стоки промовирани на Платформата и извршени од трето лице – Изведувач, со кој Администраторот има склучено Договор, согласно кој Изведувачот прифаќа ваучери купени преку Платформата, како доказ за платена авансна цена платена според Договорот за купување од далечина.
  2. Корисникот изјавува дека е запознаен со овие Општи услови и дека се согласува со нив со штиклирање на опцијата „Јас сум запознаен и ги прифаќам Општите одредби и услови“. Со штиклирање на полето, Корисникот се согласува и ги прифаќа дека неговиот однос со Администраторот е регулиран со овие Општи одредби и услови.
  3. Со обезбедување информации (контакт и информации поврзани со нарачката на Корисникот) на Платформата, Корисникот се согласува дека Изведувачот и/или Администраторот може да го контактираат Корисникот во врска со информациите што ги испратил, но Администраторот не е сноси одговорност за одредбата на секое поединечно добро или услуга.
  4. Информациите и материјалите за услугите/стоките што ги нудат Изведувачите преку Платформата, изведувачите му ги даваат на Администраторот, а Администраторот не сноси одговорност во случај кога бил доведен во заблуда од страна на Изведувачот, или доколку Изведувачот не го известил навремено за потреба да се внесат соодветни промени во понудите.
  5. Сите материјали на Платформата се наменети само информативно и не претставуваат совет за купување на соодветниот производ или услуга. Корисникот прифаќа и се согласува дека користењето на материјалите на Платформата е на негов сопствен ризик.
  6. Администраторот не сноси одговорност во следниве случаи:

6.1. За штети предизвикани од други страници достапни преку линкови/банери или други врски поставени на Платформата;

6.2. За можни недостатоци и/или друга одговорност за побарување во врска со услугите/стоките промовирани на Платформата и во ваучерот, како и доколку условите обезбедени од Извршителот на услугата објавени на Платформата се покажат како несоодветни или погрешни, во овој случај, сите побарувања се насочени кон Извршителот на услугата, за што Администраторот му обезбедува помош на Корисникот;

6.3. За квалитетот на обезбедените стоки или услуги промовирани на Платформата. Сите прашања кои произлегуваат во врска со ова ќе бидат решени помеѓу Корисникот и Изведувачот кој го дал конкретното добро или услуга;

6.4. За прекршување на авторското право и сродните права преку позиционирање на материјали кои подлежат на овие права обезбедени од Корисници, Изведувачи или трети страни кои ги промовираат и/или ги користат услугите на Платформата;

6.5. За сите штети предизвикани на Корисниците при давањето на услугата/стоката од страна на Изведувачите или трети лица;

6.6. За штети предизвикани од однесувањето на трети страни кои промовираат преку Платформата или трети страни кои се Изведувачи;

6.7. За штетите што настанале во отсуство или прекин на пристапноста до Платформата, независно од тимот на Администраторот. Администраторот го задржува правото да ја суспендира Платформата во секое време без објаснување на причините за тоа, вклучувајќи, но не ограничувајќи се со ажурирања или подобрувања на страницата, и нема да биде одговорен за таквото суспендирање;

6.8. Доколку Корисникот ќе им дозволи на трети страни да го дознаат единствениот код на Ваучерот, Администраторот не сноси одговорност за незаконска употреба на кодот од трето лице;

6.9. Администраторот не сноси одговорност за материјална и нематеријална штета и штети предизвикани од употребата на стоката или услугата обезбедена од конкретниот Изведувач, вклучувајќи телесни повреди, смрт или други предизвикани физички или ментални оштетувања итн.

  1. Сите стоки или услуги понудени на страницата подлежат на нивната достапност и сезонска важност и зависат од Изведувачите. Администраторот го задржува правото да ги промени промовираните понуди, Изведувачите со кои работи и местата каде што се врши услугата за време на важноста на купениот ваучер, нудејќи ја најдобрата алтернатива за Корисникот со иста или поголема вредност.
  2. Корисникот се обврзува за време на користење пристапот до Платформата што му е овозможен: да се придржува кон македонското и европското законодавство, важечките странски закони, овие Општи одредби и услови, етика на користење на Интернет, морални правила и добри манири; да не го оштетува доброто име на другите и да не повикува на насилна промена на уставно воспоставениот поредок, да врши кривично дело, насилство врз личноста или да поттикнува расно, национално, етничко или верско непријателство, да не проповеда фашистичка или друго антидемократска идеологија, да не се повредува нечија сопственост или неимотни права, вклучително и правата на интелектуалната сопственост; веднаш да го извести Администраторот за секој случај на сторено или откриено прекршување; да не се меша во правилното функционирање на системот, да не ја попречува постапката за идентификација на друг корисник, да не пристапува надвор од овозможениот пристап, да не ја нарушува или попречува достапноста, доверливоста или квалитетот на обезбеден пристап, како и да не го користи на начин што предизвикува одбивање на неговото користење; да не извлекува со технички средства или на технички начин информациски ресурси или делови од информациските ресурси кои припаѓаат на базите на податоци лоцирани на Платформата и на тој начин да не создава сопствена база на податоци во електронска или друга форма; да не се претставува како друго лице или на друг начин да доведува во заблуда трети лица за неговиот идентитет или неговата припадност на одредена група лица; да не врши злонамерни дејствија во смисла на овие Општи одредби и услови.
  3. Освен во случаи кога тоа е изрично договорено, Корисникот не смее да ги репродуцира, менува, брише, објавува, дистрибуира и објавува на кој било друг начин информативните ресурси претставени на Платформата.

IV. Заштита на лични податоци

  1. При извршувањето на своите активности поврзани со Платформата, Администраторот собира и обработува информации што претставуваат лични податоци, во согласност со сите барања од Регулативата (ЕУ) 2016/679 (позната и како GDPR) и важечкото домашно законодавство. За Деталните информации за собирање и обработка на лични податоци од страна на Администраторот можете да прочитате во Политика за приватност, составен дел од Општите услови, овде: https://gifto.mk/privacy/
  2. При купување на ваучер и склучување на Договор за купување од далечина, Имателот на ваучер мора да обезбеди лични податоци за сите корисници на услугата. Имателот на ваучерот треба да ги даде личните податоци на тие лица означени како задолжителни. Непополнувањето на полињата (податоци) означени како задолжителни се смета за одбивање од страна на Имателот на ваучерот да го склучи Договорот за купување од далечина. Имателот на Ваучер може, по своја дискреција, да задржи лични податоци кои не се означени како задолжителни. Меѓутоа, доколу нема да се обезбедат таквите податоци, тоа ќе може на другите корисници на услугата да им го отежне користењето на услугата според склучениот Договор за купување од далечина.
  3. Имателот на Ваучерот е должен да ги информира другите корисници на услугата/стоката за доставувањето на нивните лични податоци на Администраторот, односно на Изведувачот.
  4. Администраторот ги собира, користи, складира и обработува личните податоци на Корисниците, кои се неопходни за продажба на Ваучери и обезбедување на услугите/стоките преку Платформата. Обезбедувањето на овие податоци е доброволно, и во врска со ова секој Корисник изрично ја изјавува својата согласност. Со штиклирање на опцијата „доброволно давам согласност за обработка на моите лични податоци за целите на Договорот за купување и продажба на стоки/услуги склучен од далечина“, Корисникот се согласува дека неговите лични информации ќе бидат обработени како што е предвидено во наредбата и целите на Општите услови и политиката за приватност.

V. Политика за колачиња, рекламирање и маркетинг

  1. Дејствата на Корисникот на Платформата (допаднати производи, поставени прашања, коментари) и информациите за купените од негова страна услуги/стоки (број, цена, спецификација) Администраторот може да ги користи за маркетиншки цели.
  2. Платформата користи колачиња. За да работи веб-локацијата не е апсолутно неопходно дозволувањето на колачињата, но тоа ќе придонесе за нејзино подобро користење. Корисниците можат да бришат или блокираат колачиња, но ако го сторат тоа, некои од функциите на Платформата можеби нема да работат како што треба. Повеќе за детални информации за колачињата можете да прочитате во разделот Политика за колачиња овде: https://gifto.mk/cookies/

VI.Правилатa за ваучери купени преку платформата 

 VI.1. Општи услови и процедура за купување на ваучер
  1. Ваучерите издадени од Администраторот („Ваучери“) понудени преку Платформата се повеќенаменски ваучери намени во смисла на «3-а. Вредносни ваучери» на Законот за данок на додадена вредност (ДДВ). Купениот ваучер го потврдува само плаќањето на цената за која е купен. Купувањето ваучер не претставува склучување Договор за обезбедување на конкретно добро/услуга за кое е објавена понуда на Платформата и не претставува барање за склучување Договор за купување од далечина за обезбедување на овие услуги/стоки.
  2. Во содржината на ваучерите:

а) наведена услуга/стока за која е наменет Ваучерот. Оваа индикација не ги обврзува Корисниците да го користат ваучерот кога склучуваат Договор за купување од далечина само за давање на наведената услуга/стока, а Корисниците подоцна можат да го користат Ваучерот за делумно или целосно плаќање на која било друга услуга/стока за која е објавена понуда на Платформата;

б) можно е да се наведе име на Примачот кое е различно од името на Купувачот, доколку купениот ваучер е наменет за друго лице Назначувањето на името на Примачот што е различно од името на Купувачот на Ваучерот не го ограничува тој самиот да го користи Ваучерот или да го подарува на друго лице различно од наведеното;

в) наведен е период на важност;

г) означен единствен код, кој се внесува при подоцнежната резервација на одредени услуги. Корисниците треба да спречат трети страни да го знаат наведениот код, а Администраторот не сноси одговорност за незаконска употреба на кодот од трето лице.

  1. Периодот на важност на секој Ваучер е 12 месеци и може да се продолжи за наредните 12 месеци под услови што се наведени подолу. Првично утврдениот период на важност на Ваучерот може подоцна да се продолжи со заеднички договор помеѓу Администраторот и Корисникот, доколку тој побарал продолжување пред истекот на рокот на важност на Ваучерот. По истекот на рокот на важност на Ваучерот, само Администраторот може еднострано да го продолжи периодот, во спротивно Ваучерот станува неважечки. За продолжување на рокот на важност на Ваучерот, Администраторот има право да бара дополнително плаќање во износ од 20% од износот за кој е купен ваучерот, но не помала од 600 денари, а по извршеното плаќање токот на важност на Ваучерот продолжува за наредните 12 месеци.
  2. Рокот на важност на Ваучерот заедно со неговото продолжување не може да биде подолг од 24 месеци.
  3. По истекот на рокот на важност на Ваучерот тој станува неважечки и не може да се користи за купување на услугите/стоките понудени на Платформата, а Администраторот не е обврзан да го врати износот што го платил Корисникот.
  4. Секој Ваучер претставува претплата уплатена на Администраторот, а Корисниците кои купиле Ваучери, во период на важност на Ваучерите, можат алтернативно да го користат Ваучерот за делумно или целосно плаќање на артиклот наведен на него или кои било други добра/услуги понудени преку Платформата. Истите права ги уживаат лицата кои поседуваат Ваучери (подароци) издадени од Администраторот, иако тие не биле непосредни купувачи на Ваучерите.
  5. Издадениот ваучер може да се користи само преку Платформата за плаќање на услуги/стоки при склучување на Договор за купување од далечина со одреден Изведувач. Ваучерот не може да се достави директно до Изведувачот. Откако ќе се искористи, Ваучерот станува неважечки и не може повторно да се искористи за друга резервација.
  6. Со отворање на почетната страница на Платформата, Корисникот добива можност детално да се запознае со објавените понуди, кои се однесуваат на стоки/услуги обезбедени од трето лице – Изведувач („Изведувач“), а за чие обезбедување Корисникот може подоцна да склучи договор преку Платформата користејќи го купениот Ваучер.
  7. Преку обезбедениот линк поставен на видно место на страницата, Корисникот има можност да се запознае со податоците за компанијата, сопственикот на Платформата и со Општите услови за користење на Платформата.
  8. При купување на Ваучер, Корисникот треба да ја означи опцијата „Запознаен сум и ги прифаќам општите услови“, а исто така да означи дека е запознаен со Политиката за приватност и се согласува со обработката на личните податоци.
  9. Во случај Корисникот да сака да купи Ваучер преку Платформата, треба да премине на страница – дел од Платформата, која содржи специјално дизајниран интерфејс, преку кој Корисникот ќе даде електронска изјава за склучување на зделката – Договор за купопродажба од далечина за избраниот Ваучер. Купувањето Ваучер од Платформата може да го изврши Корисник кој согласно Општите услови ги обезбедува податоците потребни за склучување и извршување на Договорот.
  10. Цената според договорот се плаќа однапред со користење на методите кои сеопфатно се опишани на Платформата, а плаќањето е, од една страна, доброволна изјава на Корисникот дека се согласува да плати за услугата, од друга страна, тоа е електронска изјава дека се согласува со условите за купување-продажба на Ваучер.
  11. По склучувањето на Договорот, Корисникот добива порака на наведената e-mail адреса при барањето за успешно прифаќање на неговата електронска изјава за намери, што е потврда за тоа дека Договорот е склучен.
  12. Секоја промена на околностите поврзани со извршување на Договорот ќе му биде соопштена на Корисникот со испраќање електронска порака на е-поштата што ќе jа наведе при нарачката. Трансферите на парични износи од Администраторот до Корисниците на Платформата се вршат само со банкарски трансфер, а сите трансакциски трошоци настанати во врска со префрлениот износ паѓаат на сметка на Корисникот.
  13. Со избирање на опцијата „Плати“, Корисникот ја изјавува својата изречна согласност однапред да ја плати во целост цената на Договорот за купопродажба, што го склучува преку Платформата врз основа на конкретна понуда поставена на неа.
  14. Администраторот не може да го замени изгубениот или уништениот Ваучер.
VI.2. Нарачка и плаќање
  1. Нарачките за Ваучери се прифаќаат и обработуваат секој работен ден од 10:00 до 14:00 часот. Претставник на Администраторот нужно ја потврдува нарачката од Платформата на наведениот е-маил.
  2. Секоја нарачка ги вклучува следните задолжителни елементи: број на нарачка; нарачани производи/услуги, количина, единечна цена и вкупна вредност; метод за плаќање; вкупна цена на нарачката; адреса за достава; податоци за Администраторот (телефон, е-маил адреса).
  3. По добивањето на потврда на е-маилот, Корисникот е должен да ја провери точноста на податоците доставени од негова страна, а во случај на потреба од корекција, веднаш да се обрати до Администраторот за да ја направи потребната корекција.
  4. Потврдата на нарачката се врши во работен ден, доколку нарачката е направена пред 14:00 часот, а доколку е направена после 14:00 часот, наредниот работен ден. Во случај кога нарачката е направена во неработен ден, потврдата се врши во наредниот прв работен ден.
  5. Конечната цена на Ваучерот, соодветно на нарачката, се пресметува како збир на цените на избраните услуги вклучени во Ваучерот. Сите цени на Платформата се наведени во македонски денари. Во цените на ваучерите не се вклучени трошоците за луксузно пакување и неговата испорака, како и дополнителни производи/услуги (цвеќиња, бонбони и сл.), кои се нарачуваат и се плаќаат одделно.
  6. Ваучер за подрок е достапен во 3 варијанти – електронски ваучер, хартиен ваучер во обичен плик и хартиен ваучер во луксузно пакување.
  7. Начини на плаќање: Платформата ги обезбедува следните опции за плаќање на Ваучерите: плаќање со налог преку банка; плаќање во готово при испорака; со дебитна/кредитна картичка.

7.1. Плаќање преку банка

Плаќањето на Ваучер со уплатница преку банка се врши на следната трансакциска сметка:

270076890630157

Банка: Халкбанк АД Скопје

Примач: ГИФТО 2023 ДООЕЛ Скопjе

Цел на плаќање: Број на нарачка

По нарачката и изборот на овој начин на плаќање, Корисникот има рок до 48 часа да изврши уплата преку банка. По приемот на уплатата, претставник на Администраторот го испраќа Ваучерот според веќе потврдениот начин и услови за испорака.

7.2. Плаќање во готово при достава

Плаќањето на нарачаниот Ваучер може да се изврши во готово, директно на курирот при приемот на пратката.

Администраторот има склучено договор со компанијата која врши услуги за брза испорака на пратките и која работи како лиценциран поштенски оператор и издава потврда за поштенски трансфер за вредноста на доспеаното плаќање во готовина при испорака. Оваа потврда е законски признат документ кој го заменува издавањето на фискална сметка од страна на Администраторот.

7.3. Плаќање со кредитна и дебитна картичка

Плаќањето за Ваучер нарачан преку Платформата може да се изврши со кредитна или дебитна картичка. Поддржани картички: Visa, Visa Electron, Maestro, Master Card итн. По приемот на уплатата, претставник на Администраторот го испраќа ваучерот според веќе потврдениот начин и услови на испорака. Администраторот не собира, не складира и на кој било друг начин нема пристап до информациите за податоците на картичките на Корисниците.

VI.3. Достава на ваучерот
  1. Електронскиот ваучер се испраќа на е-маил адресата на Корисникот без дополнителни трошоци.
  2. Доставата на хартиен ваучер ја врши вработен во курирската компанија со која Администраторот има склучено договор. Трошокот за испорака не е дел од цената на Ваучерот, туку е експлицитно наведен од страна на Администраторот при купување на Ваучерот, а истиот се плаќа на Администраторот заедно со цената на Ваучерот. Корисникот ја добива бараната нарачка на наведената адреса за испорака или во канцеларијата на курирската компанија наведена од него. Доставата на Ваучерот се врши во избраниот рок.

а) Дополнително се плаќа цената на пакувањето (ваучер за подарок, кутија за подарок, луксузна кутија за подароци, ќеса и картичка и сл.).

б) Дополнително се плаќаат дополнителни услуги како специјален курир, букет цвеќе и сл.

  1. Термин на испорака:

а) Потврдена и платена нарачка до 14:00 часот секој работен ден – стандардна достава 2-4 работни дена или во зависност од распоредот на курирската компанија;

б) Потврдена и платена нарачка после 14:00 часот – доставата се врши во рок од 3-5 работни дена или во зависност од распоредот на курирската компанија.

  1. Услови за испорака:

а) Трошоците за испорака на Ваучерот се фиксираат за достава до курирска канцеларија.

б) Испораките се вршат во работното време на курирската компанија: обично во работни денови, од понеделник до петок, 09:00 – 17:00 часот.

в) За испорака во ист работен ден, испорака надвор од работното време и за време на празници и викенди – клиентите треба да се обратат до Администраторот за да добијат повеќе информација.

г) Наведените услови за испорака се однесуваат на територијата на Република Северна Македонија. За испорака на луксузен ваучер надвор од државата, клиентот треба да се обрати до Администраторот и дополнително да ги договори условите.

VI.4. Промена и откажување на нарачката на Ваучер
  1. Корисникот има право да ја промени својата нарачка или да ја откаже во рок од 1 (еден) час во работен ден, почнувајќи од моментот на испраќање. Корисникот при промена на нарачката не е должен да купи услуга со иста вредност. Доколку е издадена фактура, таа се откажува или се издава кредитна белешка. Во случај на начин на плаќање со картичка, износот се враќа со кредитна операција на сметката на картичката.
  2. Корисникот кој купува Ваучер преку Платформата и кој е Корисник во смисла на Законот за заштита на потрошувачите („ЗЗП“) има право да се повлече од Договорот за купување од далечина без да наведе причина за тоа, без да плати надоместок или казна и без да плати какви било трошоци, освен трошоците предвидени во ЗЗП, во рок од 14 дена од денот на склучување на Договорот за купување од далечина со Администраторот по купување на Ваучерот.
  3. Правото на повлекување од Договорот може да се оствари само во случај кога Ваучерот не е искористен за барање за резервација на одредено доживување-услуга преку Платформата, бидејќи е предвиден конкретен датум или термин за извршување на услугата, а во овој случај не се применува правото на одбивање, според ЗЗП.
  4. Во случај Ваучерот да бил искористен за барање за резервација на одреден производ промовиран на Платформата, Корисникот нема право на одбивање согласно ЗЗП, бидејќи овие стоки се направени по нарачка на Корисникот или според неговите индивидуални барања.
  5. Кога Корисникот ќе го искористи своето право да го раскине Договорот од далечина, администраторот ќе ги врати сите износи добиени од Корисникот, без непотребно одложување и најдоцна во рок од 14 дена, сметано од датумот на кој бил известен за одлуката на граѓанинот да го откаже Договорот, со исклучок на следново:

а) Трошоците за испорака на Ваучерот не се надоместуваат, бидејќи Корисникот не го избрал најевтиниот тип на испорака (испраќање преку е-пошта).

б) Нема поврат на средства за производи што се направени по нарачка на Корисникот или според неговите индивидуални барања, имаат краток рок на траење или не можат да се вратат поради околностите поврзани со хигиената или здравствената заштита (пакување, картички, кеси, цвеќиња, бонбони, итн.).

  1. Администраторот ги враќа добиените износи на трансакциската сметка наведена од Корисникот во македонска банка, кога плаќањето е извршено со банкарска картичка, износите автоматски се враќаат на банкарската сметка на картичката со која е извршено плаќањето.
  2. Одбивањето на нарачката се прифаќа писмено со испраќање порака преку е-пошта, со пополнет и испратен формулар за остварување на правото на повлекување од Договорот. Откажувањето направено по телефон или на друг начин не се смета за валидно.
  3. Откажување или замена на услуга во рокот предвиден во точка 2 погоре е невозможно откако е направена резервација за користење на услугата, според точка 3 погоре.
  4. Во случај Изведувачот да не може да ја обезбеди резервираната услуга, Администраторот му дава можност на Корисникот да го користи ваучерот за други услуги/добра по негов личен избор со иста вредност или со поголема вредност, наспроти дополнително плаќање.
  5. Кога Клиентот го искористил своето право да го откаже Договорот за купување од далечина, Администраторот ќе ги надомести сите износи уплатени од Клиентот, освен трошоците за издавање на хартиен ваучер и негова испорака, пакување и персонализирана стока нарачана заедно со Ваучерот (цвеќиња, бонбони и итн.), без непотребно одлагање и во рок од најмногу 14 дена, сметано од датумот на кој бил информиран за одлуката на Купувачот да се повлече од Договорот. Администраторот ги враќа добиените средства на банкарска сметка во македонска банка наведена од страна на Купувачот на Ваучерот.
  6. По истекот на рокот наведен во точка 2, износите на Ваучери не се враќаат.
  7. Со оглед на договорениот конкретен датум за обезбедување на услугите според Договорот за купување од далечина, Корисникот нема право да се повлече од Договорот со Изведувачот во смисла на ЗЗП. Во случај да се побара одреден производ со Ваучерот преку Платформата, Корисникот нема право на одбивање според ЗЗП, бидејќи овие стоки се направени по нарачка на Корисникот или според неговите индивидуални барања.
  8. Пред да побара резервација на одредена услуга/стока преку Платформата, во периодот на важност на Ваучерот, Корисникот може да го користи Ваучерот за да побара резервација на која било услуга/стока од Платформата без да биде обврзан со конкретната услуга/стока, наведена во Ваучерот.
VI.5. Технички чекори за склучување на Договорот за купување од далечина. Резервација и исполнување на услугите наведени во Ваучерот
  1. За користење на купениот Ваучер, имателот на истиот треба да преземе дејствија за склучување на Договор за купување од далечина за обезбедување на услугата/стоката со Изведувачот, преку Платформата („Договор за купување од далечина“).
  2. Страни на горенаведениот Договор се Корисникот кој го купил Ваучерот (или Носител на Ваучерот), од една страна, и Изведувачот (добавувачот на соодветниот производ/услуга) – од друга страна. Администраторот не е страна на овој Договор, туку има само права и обврски кон Корисникот во согласност со овие Правила и Општи одредби и услови.
  3. Предмет на Договорот за купување од далечина е давање услуги/стоки од страна на Изведувачот во согласност со понудите објавени на Платформата, наспроти Ваучер претставен од Корисникот кој служи како доказ за плаќање според Договорот. Овој Договор се состои и од одредби и условите за обезбедување на стоките/услугите според соодветната понуда објавена на Платформата, како и од релевантните Општи услови на Изведувачот, презентирани на Корисникот непосредно пред обезбедувањето на стоките/услугите.
  4. Корисникот поднесува барање за склучување на Договор за купување од далечина по пат на резервација, со пополнување на формуларот за резервација на Платформата, во кој ја наведува избраната услуга, кодот на Ваучерот, саканиот датум, приближно време на извршување и телефонски број за контакт.

а) Корисникот треба да се запознае со Општите одредби и услови и нивните анекси и да ги прифати со штиклирање на соодветното поле на Платформата;

б) Корисникот треба да се запознае со условите на соодветната понуда и да ги прифати;

в) Корисникот треба да потврди дека е запознаен со обработката на личните податоци со штиклирање на соодветното поле на Платформата;

г) Корисникот го објавува склучувањето на Договорот за купување од далечина со кликнување на соодветното копче за да се заврши резервацијата.

  1. Корисникот треба да плати за избраната услуга/стока преку купениот Ваучер(и), а во случај вредноста на Ваучерот(ите) да биде помала од цената на избраната услуга, Корисникот ќе ја плати разликата, при што Администраторот ќе прифати плаќањето во име на Изведувачот.
  2. Администраторот не гарантира дека цените на понудите за услугите/стоките наведени на датумот на купување на Ваучерот ќе бидат исти во моментот на склучување на Договорот за купување од далечина за конкретната услуга со Изведувачот. Услугите се купуваат во однос на Ваучерот по цена објавена за нив во моментот на склучување на Договорот за купување од далечина помеѓу Корисникот и Изведувачот. Кога во содржината на купениот Ваучер е наведена одредена услуга, Администраторот гарантира дека истата може да се купи без дополнително плаќање, само со користење на Ваучерот во рок од 3 месеци од издавањето на последниот. При склучување на Договорот за купување од далечина/резервација по овој период, услугите/стоките се обезбедуваат по цените на Изведувачот кои важат во моментот на склучување на овој Договор, а Корисникот може да бара дополнително плаќање по редоследот наведен во овие правила.
  3. Кога цената на избраната услуга/стока е помала од вредноста на Ваучерот, Корисникот може да го користи Ваучерот за плаќање на другата услуга/стока, а за разликата администраторот издава нов ваучер со рок на важност на првично купениот Ваучер.
  4. Можно е услугите/стоките во рамките на истата понуда да бидат обезбедени од неколку различни Изведувачи, со оглед на избраното место за давање на услугата/стоката.
  5. Администраторот во рок од еден работен ден испраќа е-порака до Корисникот со потребните детали и потврда за резервацијата и од тој момент Договорот за купување од далечина со Изведувачот се смета за склучен.
  6. За време на периодот на важност на Ваучерот, Корисникот може да направи промени на резервацијата направена еднаш, најмалку 48 часа пред бараниот датум во текот на работното време, освен ако не е изрично наведено поинаку во условите на понудата на услугата, со контактирање на Изведувачот за договарање на промените.
  7. Во случај Изведувачот на услугите според Договорот за купување од далечина да не го извршил истото на резервираниот датум и време, од причини надвор од негова контрола, Корисникот има право да избере друг датум предложен од Изведувачот. Во случај кога изведбата е невозможна од објективни причини, Администраторот му дава можност на Корисникот да го користи ваучерот со резервирање на други услуги/стоки од Платформата во периодот на важност на Ваучерот.
  8. Во случај Корисникот да не се појави на резервираниот датум и во закажаното време за извршување на услугата или да се појави и одбие да ја прифати изведбата, Ваучерот се смета за искористен и Администраторот не му должи на Корисникот рефундирање на средствата.
  9. Корисникот може да направи резервација во периодот на важност на Ваучерот. Датумот на резервацијата мора да биде во периодот на важност на ваучерот или до 30 календарски дена по неговото истекување. Доколку се направи резервација по истекот на периодот на важност на ваучерот, во случај на промена или откажување на резервацијата од страна на Корисникот, ваучерот ќе се смета за искористен и Администраторот не му должи враќање на средствата на Корисникот, а Изведувачот не е должен да ја изврши услугата.
  10. Со склучување на Договорот за купување од далечина, Корисникот изјавува дека е свесен за својата обврска да потпише изјава за информирана согласност/одрекување што му ја дал Изведувачот на услугите непосредно пред обезбедувањето на второто, кога тоа е потребно за активностите на Изведувачот. Во случај Корисникот да одбие да ја потпише оваа изјава, Изведувачот нема обврска да ги извршува услугите, а Администраторот нема обврска да го врати платениот износ.
  11. Администраторот не е одговорен за штетите настанати за време на/како резултат на извршувањето на услугите/користењето на стоката, бидејќи за таквите претензии може да се поднесат само директно до Изведувачот.
  12. Администраторот не е одговорен за усогласеноста со сите важечки законски барања во врска со обезбедувањето на релевантната услуга/стока од страна на Изведувачот, а само тој е одговорен пред Корисниците/третите страни.
  13. Администраторот не гарантира дека секоја услуга/стока избрана од Корисниците за која ќе се користи купениот Ваучер или услуга наведена во истиот, ќе биде достапна за целиот период на важност на Ваучерот, со оглед на неможноста да се обезбедат некои услугите/стоките во одредена сезона, како и со оглед на можноста Изведувачот да престане да ги нуди услугите/стоките или да го промени првично планираното место за извршување на истите. Во овој случај, Корисникот може да го користи Ваучерот за која било друга услуга/стока понудена на Платформата за време на периодот на важност на ваучерот.
  14. За дел од понудите објавени на Платформата, можно е да се направи резервација истовремено со купување на Ваучерот, во овој случај Договорот за купување на ваучерот и Договорот за купување услуги/стоки склучен од далечина ќе се смета дека се склучени на истиот датум.
  15. Договорот за купување од далечина не вклучува осигурување и други услови, освен оние кои се изрично наведени во условите на понудата.
  16. Корисник на услугите/стоките според Договорот за купување од далечина може да биде само полнолетно лице. Малолетниците можат да ги користат услугите/стоките само со изречна писмена согласност од родител/старател или, каде што е дозволено, со возрасен придружник. За некои од понудените услуги, со цел на безбедност, Изведувачот може да бара од Корисникот да исполнува дополнителни услови како што се возраст, тежина, висина, отсуство на здравствени проблеми итн. Во овој случај, Изведувачот има право да одбие да ја изврши услугата доколку Корисникот не ги исполнува соодветните услови.
VI.6. Промотивни кодови
  1. Во одредени случаи, Администраторот може да обезбеди шифра за попуст („Промотивниот код“) на конкретниот Корисник по негова дискреција и под услови поставени од Администраторот.
  2. Промотивниот код може да се користи само еднаш од страна на Корисникот на кого му е обезбеден, за купување на еден Ваучер за користењена стоки/услугите на Платформата, со попуст што е наведен во Промотивниот код.
  3. Промотивниот код има одреден период на важност во кој Корисникот може да го користи промотивниот код при купување на Ваучер. Рокот на промотивниот код не може да се продолжи надвор од периодот на неговата важност – односно, по истекот на рокот промотивниот код станува неважечки и не може да се користи.
  4. Ваучерот купен со промотивниот код има рок на важност наведен во условите на Ваучерот.
  5. Во случај вредноста на попустот во Промотивниот код да биде пониска од цената на купената стока/услуга на Платформата, Корисникот треба да ја плати разликата согласно условите наведени на Платформата.
  6. Во случај вредноста на попустот во Промотивниот код да биде повисок од цената на купените стоки/услуги на Платформата, на Корисникот не му се доспеваат или рефундираат никакви износи.
  7. Корисникот не може да го искористи правото да го откаже Ваучерот купен со Промотивниот код и да бара враќање на средствата.
  8. За купување на еден Ваучер може да се користи само еден промотивен код.
  9. Промотивниот код може да го користи само Корисникот на кој му е даден и не може да се додели на трети лица.
  10. Администраторот го задржува правото, во случај на сомневање за незаконско користење на Промотивниот код, да побара дополнителни докази за стекнување на кодот за попуст.
  11. Единствениот код на ваучер може да се користи само за барање резервација на одредена стока/услуга на Платформата и не може да се користи како промотивен код за купување на друг Ваучер или како дел од плаќањето за друг Ваучер.

VII. Дополнителни услови

  1. Овие Општи одредби и услови може да се ревидираат и ажурираат во секое време од страна на Администраторот. Корисникот се обврзува да се запознае со актуелните Општи одредби и услови пред да ја користи Платформата. Со продолжување на користењето на Платформата, Корисникот изречно се согласува со направените промени.
  2. Составен дел на Општите услови се Политиката за приватност (https://gifto.mk/privacy/), Политиката за колачиња (https://gifto.mk/cookies/), Правилата за купување на Ваучер (https://gifto.mk/help/), Политиката за откажување (https://gifto.mk/return/) – со прифаќање на Општите услови, Корисникот изјавува дека е запознаен со и ги прифаќа наведените документи.
  3. Овие Општи одредби и услови не ја исклучуваат можноста за специфични услови за користење на Платформата, купување Ваучери, стоки или услуги, обврските на страните, преку експлицитни дополнителни пораки, упатства и правила кои стигнуваат до Корисникот при поднесување барање за соодветното купување.
  4. Администраторот има право да користи за рекламни цели, бесплатно, какви било коментари, прегледи, материјали објавени од Корисниците на платформата и за таа цел нема обврска да ги наведе имињата на Корисниците.
  5. Обврзувањето на Општите услови и нивните анекси се однесува и на тековната конфигурација на Платформата и на сите промени во неа направени во форма на дополнувања и измени или воведување нови менија, категории, делови, понуди и др.
  6. Корисниците имаат право до Администраторот да испратат какви било поплаки во врска со односите меѓу страните, со испраќање на електронска порака на намевениот е-маил. Сите спорови кои произлегуваат од или се однесуваат на Договор склучен меѓу страните или какви било дополнителни договори за нив, вклучително и спорови кои произлегуваат од или се однесуваат на толкување, невалидност, неисполнување или раскинување, ќе се решаваат со заеднички меѓусебен договор. Доколку не се постигне договор меѓу страните, спорот треба најпрво да се реши со посредство на Комисијата за заштита на потрошувачите (Комисијата за заштита на потрошувачите) и само кога тоа е невозможно, се упатува до надлежниот суд во Скопjе.
  7. Страните изјавуваат дека во случај некоја од клаузулите според овие Општи одредби и услови да биде/невалидна, тоа нема да го поништи Договорот, другите клаузули или неговите делови. Неважечката клаузула ќе биде заменета со задолжителните правила на правото или воспоставената практика.
  8. За сите прашања што не се опфатени со овие Општи одредби и услови ќе се применува постојното законодавство на Република Северна Македонија.

ПОДАТОЦИ ЗА ГИФТО 2023 ДООЕЛ Скопjе

  1. Име на трговецот: ГИФТО 2023 ДООЕЛ Скопjе
  2. Податоци за контакт: Скопjе, улица Загребска, бр. 7А-8; [email protected]
  3. Упис во јавните регистри: ЕМБС: 7689063 ЕДБ: 35020230030929
  4. Супервизори:

4.1. Агенција за заштита на личните податоци:

[email protected]

веб-страна: https://azlp.mk/

4.2. Државен пазарен инспекторат

Адреса: Скопје ул. Луј Пастер бр. 1, кат 3

телефон: + 389 (0)2 3162 341

Веб страна: https://www.dpi.gov.mk/index.php/mk/contact

Доколку имате прашања и/или коментари во врска со Платформата, можете да не контактирате преку страницата https://gifto.mk/contact/

Последно ажурирање: април 2024 година