Како функционира Gifto?
Со купување на ваучер можете да купите какво било доживување од нашиот каталог. Со овој ваучер можете да направите резервација на доживувањето или да го подарите на друго лице. Потоа тој избира кога да го искористи подареното доживување и самиот ја прави резервацијата.
Можам ли да го заменам доживувањето за друго?
Ако сè уште не сте направиле резервација, можете да го искористите вашиот ваучер за да купите какво било доживување од каталогот на нашиот веб-сајт. Доколку постои разлика во цената, ќе можете да ја доплатите разликата, или разликата во цената ќе остане како салдо на вашата сметка при следното купување на ваучер.
Каде можам да ги видам достапните датуми за доживувања?
Достапните датуми, работното време на организаторот и сезонските услови се наведени во условите за секое одделно доживување. За некои доживувања нема објавени датуми, но тие се реализираат на барање на клиентот или кога ќе се исполни одреден број на учесници.
Доколку имате ваучер, одете на страната Мој ваучер и внесете го неговиот број.
Доколку сè уште немате ваучер, но сакате да бидете сигурен дека доживувањето може да се реализира на одреден датум - испратете ни барање за проверка на достапните датуми пополнувајќи го овој формулар.
Ние ќе провериме кај организаторот и ќе го резервираме датумот во период од 24 часа за да можете да купите ваучер и да направите резервација.
Кое е вашето работно време?
Работиме со клиенти од понеделник до петок од 10:00 до 14:00 часот во работните денови. Нарачките примени по 14:00 часот се обработуваат следниот работен ден. Ваучерите за подарок се доставуваат со курир секој работен ден. Нарачките направени после 14:00 часот во петок или во неработен ден се обработуваат во понеделник (работен ден). Нарачајте пред 14:00 часот во работен ден и ние ќе ви го испратиме хартиениот ваучер истиот ден. Исто така 24/7 работи испораката преку е-пошта! Изберете да платите со картичка и моментално ќе добиете дигитален ваучер подготвен за употреба и печатење или испраќање. Дополнително нудиме попуст од 30 денари за секој што ќе ја избере оваа опција.
Може ли да нарачам/резервирам по телефон?
Не. За да купите ваучер или да го резервирате доживување, потребно е да се согласите со условите и да дадете некои лични податоци, а за тоа треба да поминете низ процесот на купување.
Имам неколку ваучери, дали можам да ги комбинирам?
Да, ако имате неколку активни ваучери - можете да ги искористите за да го резервирате поскапото доживување. Пишете ни на [email protected] за да ги комбинираме вашите ваучери.
Дали е видлива цената на самиот ваучер?
Не, цената не е испишана на самиот ваучер. Освен ако не се работи за ваучер со универзална вредност. Тогаш на него стои расположливиот износ.
Може ли да добијам ваучер денес?
Да, изберете дигитален ваучер, платете го со платежна картичка и ќе го добиете веднаш - подготвен за резервација или за подарување.
Може ли да го подигнам ваучерот од вашата канцеларија?
За жал, не. Немаме физичка продавница. Ваучерот можете да го добиете со курирска достава или по е-пошта.